11 December 2011

The only one XD



HAKIM HARRUN :O

Sapa tahu orang kat atas ni? Taktahu buat tahu tahu je leer. Hihi.
Lolz, baru je kenal dia berberapa hari. So suwittt :3
Hahaha, act dia kawan ex aku. Kawan ex aku jugak.
Iaitu ex aku Aiman and Amirul. Dua dua bestfriend -.- ohmayy
Termasuk dia ni, hahaha. Bestfriend dorang dua gak O.o
Tak pelik ke? Tiga tiga ni, macam ada kaitan je :/
Tapi biar takdir je yang blalalala. Apa aku mengarot tengah malam ni pun taktahu.

Meh sini dengar my full storyy morrry :) AWESOME 
Hihihihi, nak dengar/baca tak? Excited tak? Haha orang yang tukang taip ni tengah excited :D
Okayy okay, we start our conversation :) Let's go guy's.

Hari ni, eden senyum lebar je. Nak tahu sebab apa? Sebab orang atas ni leww.
Hohoho yang membuat kan aku tersenyum sepanjang masa *time text je* 

Hakim : Alololoo. Dia lak yang mrajuk. Hewhew, takde topic menarik ke awak? :(
Me : Yeleeeer x( tak kan awak lak yangmerajuk. Tak gentle langsung :O Haha. Taktahu ler, macam macam topik ada.
Hakim : Haha jahawt kau! Lol, bagi laa apap2 topic.
Me : Mana jahat lor, baik jew ;) hmph, topik apa eh? Hahaha, why you moody? Still tak faham. Walaupun awak dah cakap. Hoho
Hakim : Awak tau tak saya sayang awak? Hahah merepek jap dah takde benda nak cakao :*

Time ni, walaweh aku senyum je :D Hihihi tak terkata. Sambung balik.

Me : Fulamak, awak sayang saya? Cool. Awak tahu tak saya suka awak. Taktahu kan? Haha mengarot japp.
Hakim : Suka jer? Hahahahaha
Me : Lepas tu awak nak apa? Hahaha nak gadoh ke? Haha
Hakim : Haha, majok kangg :'(
Me : Jangan majok, tak gentle lew. Awak mana boleh majok, kita jew yang boleh :))
Hakim : Aloww, gedik nyeww dia :*
Me : Gedikk perempuan nampak comel :* bila gedikk laki nampak hareeem :O hihi
Hakim : Hahaha banyak lah kau. Lol, watpe tu dear?
Me : Kita mana ada banyak awak, hanya ada satu je. Tak boleh di photocopy. Hihi tengok tv je. Awokk?
Hakim : Dia punya loyarr buruk. Aishh, hahaha tengah baring2, ponat. :$
Me : Mana ada loyar burukk sayang oi. Alololo, kesian dia. Penat yeww, pergi lew tidur.
..................................................................................................................

Berhenti jap coz masing masing ada hal sendiri :)

Then sambung balik, hohoho. 
First text conversation adolah. Tetttttt :)

Hakim : Your sweetheart gonna die...
Hakim : Woots..
Me : Don't die dear xD
Me : Where are you mysweetheart?
Hakim : Eating mee sweetie. Tak on ke?
Me : Ohh baru je offline. Why? *yang lain takpenting*
Hakim : *tak penting*

Tetttttttttt....... Yang lain tak penting :))

Hakim : Awak perli saya.... :(
Me : Mana ada lah sayang oi xP
Hakim : Sayang2, kalau sayang betul2 takpe gak..lolz
Me : Lol, sayang lah ni XD hihi
Hakim : Yekeeeeeewwww? Hihi
Me : Yeleeeeeeeewww ;)
Hakim : Sayang, bila bole be together nieww? :'(
Me : Together? Maksud awa apa?
Hakim : Alaaa, takkan lerr awok tak phammm..
Me : Kita memang tak faham pun. Sebab tu kita tanya awak.
Hakim : *jadik gedik jap. Alaaa, bilew itew awak boleh jadiy gelpren itew. Hahaha

Dah leer time syok main skates, dapat text macam ni terus berhenti/terbantut aku nak main skates :)
Orang dah pelik aku senyum sorang sorang. Be coooool man (;
Hewhewhew, senyum lebar jew time tuw. Ohgodd :]
Seriously, speechless that time, nothing to do (:
Kaaaaaaaaaaaaaaaaay, stop sampai sini je. Tukang taip ni dah penat noh :)
Hihihihi, time ni rasa bersalah je nak terima ke tak coz trauma kata kan XD 
 Jeng jeng, tunggu lerr episode seterusnyeww :O Mwuhehehe

Sincerely, ME